Angående reklamasjoner
Som kunde hos Klinikken for Han og Henne Medispa har du rett til å reklamere på behandlingen dersom resultatet ikke samsvarer med det som ble avtalt. Skulle du oppleve at behandlingen ikke gir det ønskede eller lovede resultatet, kan du ta kontakt med klinikken innen rimelig tid, som vanligvis regnes til cirka to måneder etter at du har merket avviket. Klinikken vil da kunne vurdere om feilen kan rettes opp uten ekstra kostnad, enten ved en ny behandling eller korrigering.
I tilfeller der det ikke er mulig å oppnå ønsket resultat gjennom ombehandling, kan du ha rett til prisavslag eller i visse tilfeller full refusjon.
For å sikre en god prosess er det nyttig å ha dokumentasjon på hva som ble avtalt, som notater fra konsultasjonen eller skriftlige avtaler, særlig når det gjelder skjønnhetsbehandlinger som kan ha subjektive vurderingskriterier. En åpen og tydelig kommunikasjon med klinikken vil ofte bidra til å finne en løsning som begge parter er fornøyde med.
Gi en gave av velvære til dine kjære
Overrask dine nærmeste med et gavekort fra Klinikken for Han og Henne. Det er den perfekte gaven som viser at du bryr deg om deres velvære og selvpleie. Gi dem muligheten til å velge blant våre luksuriøse behandlinger.